- Статут закладу освіти
- Новий статус закладу освіти
- Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти
- Освітні програми закладу освіти
- навчальний план
- Річний план роботи 2020/2021
- Концепція розвитку школи на 2019-2024 роки
- Паспорт їдальні
Міністерство освіти і науки оприлюднило типові освітні програми для 2-11 класів
Чотири освітні програми затверджено наказами від 20 квітня 2018 року:
Чотири освітні програми затверджено наказами від 20 квітня 2018 року:
- для 1 класу- за № 268
- для 2-4 класів - за №407
- для 5-9 класів - за №405
- для 10-11 класів (стандарт 2004 року) - за №406
- для 10-11 класів (стандарт 2011 року) - за №408
Освітні програми:
- Матеріально - теxнічне забезпечення школи
- Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення
- Правила прийому до закладу освіти
- Порядок переведення учнів на наступний рік навчання
- Інформація про використання публічних коштів
- 2017, 2018, 2019, 2020
- Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
- Структура та органи управління закладу освіти
- Штатний розпис
- Штатний розпис-2019
- Штатний розпис -01.02.2019
- Штатний розпис-2020
- Штатний розпис-2021
- Річний звіт про діяльність закладу освіти
- 2016/2017
- 2017/2018
- 2018/2019
- 2019/2020
- 2020/2021
- 2021/2022
- Ліцензії та провадження освітньої діяльності
- Свідоцтво про атестацію закладу
- Довідка з єдиного державного реєстру
- Ліцензія
- Розпорядження голови обласної державної адміністрації "Про організацію ліцензування освітньої діяльності закладів освіти Тернопільської області"
- Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
- Кошторис: 2017, 2018, 2019, додаток "Видатки", 2020, 2021, 2022
- Наказ про зарахування учнів 1 класу-2021
- Наказ про зарахування учнів 1 класу
- Наказ про зарахування учнів 1 класу від 18.06.2018.
- Наказ про випуск учнів 9 класу
- Наказ про зарахування учнів у 1 клас 2022/2023 . Вільних місць-40
- Наказ про зарахування учнів 1-го класу 2022/2023.
- Положення:
- про внутрішню систему забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти
- про моніторинг забезпечення якості освіти
- про академічну доброчесність учасників освітнього процесу
- про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти
- про інституційну форму здобуття повної загальної середньої освіти
- Самооціювання роботи закладу
Немає коментарів:
Дописати коментар